Ordekvillebrist.

Ordekvillebrist - "någon som kan många ord och som briljerar med det" som min käre fader valde att beskriva det.

Jag minns ännu hur nervös jag var idag för ett halvår sedan. (Ja, jag säger så. Idag för en månad/ett halvår/ett år sedan. Det är siffran 4 som är viktigt i sammanhanget.)
Sedan kom du hem igen, och allt jag någonsin vågat önska mig slog in.

Do you wanna live
I'll promise you to give
Every little twinkle
Until I lose everything
If you just let me try
You'll wonder why you cried
This poem like an airplane
Will fly and touch the sky

- för Sugarplum Fairy är bäst när man är ledsen, tömd på kärlek och känner sig ensammast i universum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0